2008年1月3日 星期四

Thank You For Loving Me




Bon Jovi - Thank You For Loving Me


It's hard for me to say the things

I want to say sometimes

There's no one here but you and me

And that broken old street light

Lock the doors

We'll leave the world outside

All I've got to give to you

Are these five words when I



Thank you for loving me

For being my eyes

When I couldn't see

For parting my lips

When I couldn't breathe

Thank you for loving me

Thank you for loving me



I never knew I had a dream

Until that dream was you

When I look into your eyes

The sky's a different blue

Cross my heart

I wear no disguise

If I tried, you'd make believe

That you believed my lies



Thank you for loving me

For being my eyes

When I couldn't see

For parting my lips

When I couldn't breathe

Thank you for loving me

Thank you for loving me



You pick me up when I fall down

You ring the bell before they count me out

If I was drowning you would part the sea

And risk your own life to rescue me



Lock the doors

We'll leave the world outside

All I've got to give to you

Are these five words when I



Thank you for loving me

For being my eyes

When I couldn't see

For parting my lips

When I couldn't breathe

Thank you for loving me

Thank you for loving me

Thank you for loving me



Oh~



謝謝妳愛我



有些事很難啟齒

有時候我還是想說

這裡只有妳和我

和殘破的老街燈

鎖上門

把世界關在外面

我想給妳的一切

是當我說這五個字



謝謝妳愛我

當我看不見時

妳是我的雙眼

當我無法呼吸時

妳打開我的唇

謝謝妳愛我

謝謝妳愛我



我從來不知道我有夢想

直到妳成為我的夢

當我凝視妳的雙眼時

天空是另一種藍色

我的內心

沒有任何掩飾

如果我騙妳,妳還是會相信

妳還是會相信我的謊言



謝謝妳愛我

當我看不見時

妳是我的雙眼

當我無法呼吸時

妳打開我的唇

謝謝妳愛我

謝謝妳愛我



妳扶住我當我墮落的時候

妳讓別人也喜歡我,在他們排擠我之前

如果我快淹死,妳會分開大海

冒著生命危險來救我



鎖上門

把世界關在外面

我想給妳的一切

是當我說這五個字



謝謝妳愛我

當我看不見時

妳是我的雙眼

當我無法呼吸時

妳打開我的唇

謝謝妳愛我

謝謝妳愛我

謝謝妳愛我



噢~

1 則留言:

sunnyw1980 提到...

他們好多首我都喜歡

聽著聽著

那不知道哪一年驟然消失的熱

會隨歌聲再次湧現

一種年輕澎湃的感覺吧

最近才在聽這首All about loving you:

http://www.youtube.com/watch?v=ZVQvd6DAztE