2008年1月3日 星期四

Crazy In Love/我只想知道你是否真的愛我



Kim Carnes - View From the House   (1988)


Kim Carnes - Crazy In Love

Written by Even Stevens / Randy McCormick



Ain't funny how time

Steals the feelings from a love affair

And there's no place to lay the blame

Cause it ain't a case of no one cares



Helplessly we just watch it fade away

Neither of us will admit it

But we're both aching to say



Weeooh I miss the days when we were crazy in love

When you weren't so sure of me

And I had my little jealousies



Weeooh bring back the days when we were crazy in love

I want to feel that way again

Remember when we were crazy in love



It used to be so easy

One touch and I was high

I could get intoxicated

Just by looking in your eyes



Baby ain't there anything we can do

Cause I know you're missing me

As much as I've been missing you



Weeooh I miss the days when we were crazy in love

When you weren't so sure of me

And I had my little jealousies



Weeooh bring back the days when we were crazy in love

I want to feel that way again

Remember when

We were crazy in love

We were more than best of friends

We were crazy in love




黃小琥 - 琥魅人生 Live Your Life   (2002)


黃小琥 - 我只想知道你是否真的愛我

詞:孫建平



為你放棄過去他   曾經付出所有的一切

也為你故意不去想   他曾給我的美好一切

和你一起我絕不說後悔   

你有你的過去   就讓它放在記憶裡



我   我只想知道你是否是真的愛我

問你我所在乎的   是否你會放在你心裡



我   我只想知道你是否是真的愛我

愛就是讓你我心裡面都擁有 crazy love



偶爾需要一些距離   不讓彼此受傷害

愛情總是會看不清   結局有時又悲哀

和你一起我不後悔 

就讓你我的過去   永遠不必再提起



我   我只想知道你是否是真的愛我

問你我所在乎的   是否你會放在你心裡



我   我只想知道你是否是真的愛我

愛就是讓你我心裡面都擁有 crazy love

Ah~你我都在心裡面有 crazy love



你我都在心裡面有 crazy love

2 則留言:

麗思 提到...

黃小虎的詮釋撩人心弦

Crazy Love 沒有理由 沒有年齡

要到這年紀 看多世事

才能同情那高二學生愛上31歲單親媽媽的處境

雖然未必同意

麗思 提到...

這兩天很想聽ALL KINDS OF EVERYTHING

不知道你那裡有沒有音源

我有找到歌詞